Siyasal İslam Davası

Eylül 95 – İslam Davası


Atatürk’ün din anlayışı ile ilgili anlattıklarımızdan bir gün sonra  "SENTEZCİ" suçlaması yapıldı. Halbuki Atsız Hoca'nın ebediyete intikalinden sonra bu sentezcilikle uzun yıllar tek başıma mücadele verdim. Yaptıklarım ve yaşadıklarım maruz kaldıklarım bir kaç kitap konusu olur.

Bu konuda sadece 1995 yılında Ortadoğu Gazetesinde kaleme aldığımız bir köşe yazısını sunmak istiyorum.

Bu yazımızı bu günkü koşullarda değil 1995 yılı şartlarını hatırlayanlar değerlendirirse önemi daha iyi anlaşılacaktır.

Arkadaşlar Yıl 1995 Türk İslam sentezi dışında konuşmanın Milliyetçiliğe zıt görüldüğü bir dönemde Milliyetçi bir gazetede köşe yazıyordum

--
Yeni Asya Gaz.Sahibi Sayın kutlular'ın kızı vefat ediyor Milliyetçiler Gazetelerde "İSLAM DAVAMIZIN ÖNDERLERİNDEN" başlıklı ilan veriyorlar.

Bende bu siyasi ümmetçiliğe içerledim ve "İSLAM DAVASI" başlıklı bir yazı yazdım Bu yazıyı Vatan İçin Elele isimli kitabımda bulabilirsiniz





İSLAM DAVASI (Ortadoğu Eylül 1995) Tanınmış Türk milliyetçisi kalemler Sayın Kutlular’ın kızının başına gelen üzücü hadiseden bahsederken İslâm davasının savunucusu,lideri veya İslâm sentezi davasının lideri”gibi ifadeler kullanmışlar. Arkadaşlar BİZİM DAVAMIZ TÜRKLÜK DAVASIDIR.

MİLLETİ İÇİN BUGÜN İÇİN"İSLÂM DAVASI"ÖNCELİK SIRASI TAŞIMAMAMAKTADIR.

BİZİM DAVAMIZ ATATÜRK'ÜN KURDUĞU TÜRK CUMHURİYETİNİ İLELEBET YAŞATMAKTIR.

Türkiye'nin İslam ile ilgili bir problemi yoktur. İnsanlarımız dindardır. İnanç sahibidir. Yüce dinimiz üzerinden politika yapmak yanlıştır

Diyanet Nasıl Düşünüyor ? 

Diyanet İşlerimizin kıymetli mensupları başta kıymetli Bilm Adamlarımız yaptığı hizmetler ile yüce dinimiz daha anlaşılır hale gelmektedir.

TÜRK DÜŞMANLARININ HEDEFİ TÜRKLÜĞÜMÜZDÜR. TÜRK MİLLETİ ANAYURDUNDA SALDIRI ALTINDADIR. YOK EDİLMEK İSTENİLEN TÜRKLÜĞÜMÜZDÜR

Siyasi Ümmetçi söylemler insanlarımızı Refah Partisi ve Sözde İslamcı cemaatlerin kucağına itmektedir. TÜRKLÜK DAVAMIZ BİRİNCİ MESELEMİZDİR

Ülkemizde İslâmı yaşamak isteyen bir insan bunu istediği gibi yaşayabilir. İstediğiniz kadar namaz kılabilir, Oruç tutabilir, koğuculuk yapmayabilir, Gıybetten uzak durabilir, Zekatınızı verebilir, Kurbanınızı kesebilir Hacca gidebilirsiniz komşunuza iyilik yapar, hatta kaldırıma bir seccade yazıp namaz bile kılabilirsiniz. Yalan söylemeyebilir, Geceleri ibadet edebilir Kur’an okuyabilirsiniz.

Hülasa bir Müslümanın yapması ve yaşaması gereken her şey en ileri düzeyde ülkemizde serbesti içerisindedir. (Ortadoğu gazetesi 1995 Eylül)


İslam'ın Özgürce Yaşanabileceği Tek Ülke


Üstelik Arap ülkelerini gezmiş ve kalmış bir kişi olarak İslâmiyetin en iyi yaşanan ve uygulanan yerinin de Türkiye olduğunu söyleyebilirim

İstiklal Harbi’nde İslâmiyet,dini manada değil, milliyetçi manada kullanılmıştır. Türkiye büyük tehlikelerle karşı karşıyadır(Ortadoğu 1995)

SAYIN KUTLULAR’IN BAŞINA GELEN ÜZÜCÜ HADİSE, BİZİ DE ÜZMÜŞTÜR. ANCAK BU ZATIN “İSLÂM DAVASI” DİYE NİTELENDİRDİĞİ DAVA BİZİM DAVAMIZ DEĞİLDİR


Din Tüccarlığı


İslâm davası diyerek DİN TACİRLİĞİ yapan Siyasi Ümmetçilere benzemeyelim.Bunlar İslâmiyet’i savunmuyorlar. İslâmiyet’e bir katkıları da yok.

Siyasi Ümmetçiler din konusunda, sürekli problem çıkarmak suretiyle, hem İslâmiyet’e hem de ülke bütünlüğüne zarar veriyorlar.

BUNLAR, ARAPLAR’IN CAHİLİYYE DEVRİNDEN KALMA KÖTÜ ADETLERİ İLE İNSANLARIMIZI ZEHİRLİYOR, SUUD PARALARIYLA ÜLKEYİ GERİ GÖTÜRME OYUNU OYNUYORLAR.

Türkiye’de bu konuda problemler öne sürülebilir eğitimsizlik, ahlaki dejenerasyon gibi Ancak Siyasi Ümmetçiler çare üretmiyor bunu sömürüyor.

İnsanların özel hayatlarına kimsenin karışma hakkı olamaz. İnanç Allah ile kul arasındadır.(Ortadoğu Gazetesi Eylül 1995 Köşe yazımız)

Ruhban Sınıf Yoktur. 

Dinimiz de zorlama yoktur Dinimizde ruhban yoktur. Biz Hıristiyan mıyız ki Allah ile aramıza bir takım şeyhler Şıhlar efendiler sokuyoruz.

Arkadaşlarımızın bir kısmı yıllarca, Refah arabasına sağ teker olacak politikalara itilmişler ve bunları savunmuşlardır.

Neticesi de ortadadır. Bu politikaları savunanların bugün, milliyetçilikle bir alakası kalmamıştır. Bugün aramızda değildirler.

ARTIK GERÇEKLERİ KONUŞALIM. HAMASİ POLİTİKALARIN VE BİRTAKIM DENGELERİ GÖZETMENİN NE BİZE NE DE ÜLKEMİZE BİR YARARI OLMAMIŞTIR.

SENTEZCİ GÖRÜŞ TÜRK ÇOCUKLARINI SİYASİ ÜMMETÇİ PARTİLERE, TARİKATLARIN KUCAĞINA İTMEKTEDİR. TÜRK ÇOCUKLARI ONLARIN ELİNDE MANKURTLAŞMAKTADIR.

YILLARDIR TÜRK ÇOCUKLARINA YÜKSEK TÜRKLÜK ŞUURU CUMHURİYET VE ATATÜRK SEVGİSİ VERECEK YERDE ONLARN KÖRPE BEYİNLERİNİ HAMASETLE DOLDURUYORLAR.

BU HARAKETİN İÇERİSİNDE YILLARDIR EN ÖN SAFLARDA MÜCADELE ETMİŞ BİR KARDEŞİNİZ OLARAK TÜRK ÇOCUKLARININ MİLLİYETSİZLEŞTİRİLMESİNE HER ZAMAN KARŞI ÇIKTIM ATATÜRK GECELERİ TERTİPLEDİK TÜRK MİLLİYETÇİLERİ YÜKSEK TÜRKLÜK ŞUURUYLA VERDİĞMZ MÜCADELEYİ DESTEKLEDİ.

BU GECELERDE YÜZLERCE PARTİ TEŞKİLATINA ATÜTÜRK RESMİ ASTIK ATATÜRKÇÜLÜĞÜ MHP'DE BAYRAKLAŞTIRDIK ÇOK UZUN VE ZOR BİR MÜCADELEDİR BU!

SİYASİ ÜMMETÇİLİK ÜZERİNDE BİRAZ TÜRKLLÜKTEN BAHSEDİLEREK YAPILAN SENTEZCİLİĞİN ADI HER ŞEY OLABİLİR ANCAK TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ OLMAZ.

TÜRK MİLLİYETÇİSİ ÜMMETÇİ DEĞİL, TÜRKÇÜDÜR. ÜLKÜMÜZ TÜRK ÜLKÜSÜDÜR ÜLKÜCÜ MANKURT DEĞİL BOZKURTTUR.

İslam ile başlayarak İslam davası ile biten söyleşiler çekici olabilir ancak bu yaptığımız siyasi ümmetçilere adam kazandırmaya yarıyor.

SİYASİ ÜMMETÇİLERİN ARKASINDAKİ GÜÇLER GAYRİ TÜRK GAYRİ MİLLİ UNSURLARDIR DÜNYADA EN KOLAY İSTİSMARI YAPILABİLECEK HUSUS DİNDİR.

İSLAM TACİRLERİNCE PAZARLANAN SÖZDE BİR İSLAM ANLAYIŞI İLE TÜRKLÜĞÜMÜZE SALDIRIYORLAR BU OYUNU BOZMALIYIZ (Ortadoğu Eylül 1995 İslam davası)

BUNUN İLK YOLU TÜRK MİLLİYETÇİLERİN SİYASİ ÜMMETÇİ SÖYLEMLERDEN UZAK DURMASIDIR. TÜRK MİLLEYETÇİSİ TÜRKÇÜDÜR ATATÜRKÇÜDÜR YOL BUDUR.

SAYIN KUTLULAR’IN “İSLÂM DAVASI” OLARAK SAVUNDUĞU DAVANIN TÜRK MİLLİYETÇİLERİ İLE ALAKASI OLAMAZ. (Ortadoğu gaz 1995'te yayınlanan yazımız)

İSLAM DAVAMIZIN ÖNDERİ DİYEREK İLAN VERİLMESİ YANLIŞTIR SAİD-İ KÜRDİ'Yİ BAYRAK KABUL EDEN BİR GAZETENİN İSLAM DAVASI BİZİM DAVAMIZ DEĞİLDİR.

SİYASİ ÜMMETÇİLİK, MİLLİYETİ MİLLETİ REDDEDERKEN BUNLARIN SÖZDE "İSLAM DAVASI" DEDİĞİ DİN TACİRLİĞİ NASIL OLUR DA BİZİM DAVAMIZ OLUR.

TÜRK İSLAM SENTEZİ DIŞITÜRKLÜKLE SÜSLENMİŞ YUMUŞAK BİR ELDİVENİN İÇİNDE İSLAM TACİRLİĞİNDEN OLUŞAN DEMİRDEN BİR YUMRUKTUR.

TÜRK MİLLİYETÇİLERİ İNANÇLIDIR ANCAK DİN SÖMÜRÜSÜNE İHTİYAÇLARI YOKTUR. "İSLAM DAVASI" SÖZCÜKLERİ İSLAM'IN SİYASETE ALET EDİLMESİDİR.

BUNLAR TARİHTE TECRÜBE EDİLMİŞTİR. ZİYA GÖKALP BİLE KİTAPLARINI 1923'TE DÜZELTMİŞ TÜRKLÜKLE İSLAMCI ANLAYIŞ BİRBİRİNİ REDDEDER DEMİŞTİR.

Türkçüler Ne Diyor ?

Ziya Gökalp Türkçülüğün Esaslarında:

 “Bir zamanlar İttihad-ı İslam ülküsü Müslüman kavimlerin bağımsızlığa kavuşmasını, sağlar sanılıyordu.”

 Halbuki ameli tecrübeler gösterdi ki İslam ittihadı bir taraftan teokrasi ve klerikalizm gibi irticai cereyanları doğurduğu görüldü"(Gökalp)

"(Sentez)İslam alemlinde milliyet mefkurelerinin vemilli vicdanların uyanmasına aleyhtarve Müslüman kavimlerin gelişmesine engeldir" (Z.Gökalp)

Ziya Gökap devamla "Çünkü İslam âleminde milli vicdanın gelişmesine engel olmak Müslüman milletlerin bağımsızlığına engel olmak demektir"

"O HALDE NE YAPMALI?HER ŞEYDEN ÖNCE GEREK ÜLKEMİZDE,GEREK ÖTEKİ İSLAM ÜLKELERİNDE DAİMA MİLLİYETÇİLİĞİ UYANDIRMAYA ÇALIŞMALIYIZ"Ziya Gökalp

"ÇÜNKÜ BÜTÜN GELİŞMELERİN KAYNAĞI MİLLİ VİCDAN OLDUĞU GİBİ, MİLLİ İSTİKLALİN KAYNAK VE DAYANAĞI YALNIZ ODUR.” Z.G.Türkçülüğün Esasları s 75.

ANADOLU İNKILÂBI’NA KADAR DEVLETİMİZİN, MİLLETİMİZİN HATTA LİSANIMIZIN ADLARI “OSMANLI” SÖZCÜĞÜYDÜ" Türkçülüğün Esasları s 175

"TÜRK” SÖZCÜĞÜ AĞZA BİLE ALINMAZDI. HİÇ KİMSE “BEN TÜRKÜM” DEMEYE CESARET EDEMEZDİ.” (Ziya Gökalp Türkçülüğün Esasları s 75)

“TÜRKÇÜLÜK HİÇBİR ZAMAN KLERİKALİZM (SİYASİ ÜMMETÇİLİK-İSLAMCILIK)’VE TEOKRASİ(DİNE DAYALI YÖNETİM) İLE BAĞDAŞAMAZ.” Z.G ökalp T.Esas.s 75

Salt İslamcılık ve MI6

Salt “İslamcılık“ ile ilgili çalışmalar 19. Yüzyılda İngiltere de Mİ6 tarafından yürütülen bir projedir Bu gün bu projeyi ABD yürütmektedir.

Bizler Bir imparatorluğun batışını mı yaşadık yeni bir devlet mi kurduk? 75 YIL ÖNCE ARAP ÇÖLLERİNE GÖMÜLMÜŞ BİR FİKRİ NEDEN SAVUNUYORUZ ?

HÜRRİYETİ İTİLAF ARTIKLARI,ATATÜRK DÜŞMANLARI,SÖZDE İSLAMCILAR PEYAMİ SEFA'NIN SİYAM İKİZİ DEDİĞİ MODELİ MİLLİYETÇİLERE YENİ BİR ŞEYMİŞ GİBİ SUNDULAR CİLALADILAR AMBALAJLADILAR TÜRKÇÜLÜK VE ATATÜRKÇÜLÜK YERİNE BU 90 YIL ÖNCE İTTİHAT TERAKKİ İLE BATMIŞ FİKRİ BENİMSETTİLER

TÜRK MİLLİYETÇİLĞİNİN BABASI Prof.Dr. ZİYA GÖKALP'İN ZARARLI VE MİLLİYETÇİLİK KARŞITI BULDUĞU SENTEZCİ ANLAYIŞIN NESİNİ SAVUNUYORUZ?

1972'DE BAŞLAYAN YAZI HAYATIMDAN BU YANA BU AYNI ÇİZGİDEYİM. BU SENTEZCİ ANLAYIŞ AYNI ZAMANDA 12 EYLÜL İLE PALAZLANDIRILAN BİR PROJEDİR.


Türküz Diye Haykıralım


TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİNDE ÜMMETÇİ SÖYLEM OLMAZ TÜRKLÜK ESASTIR.TÜRK MİLLETİNİN YÜKSEK MEDENİYETE ULAŞMASI ESASTIR.

ATATÜRK TÜRK MİLLİYETÇİLİĞİ FİKİR VE DÜŞÜNCESİNİ AKSİYON HALİNE GETİRMİŞTİR. CUMHURİYETİN İLK 15 YILI TÜRKLÜĞÜN ZİRVEYE ÇIKTIĞI YILLARDIR.

YOLUMUZ ATATÜRK'ÜN ÇİZDİĞİ YOL OLMALIDIR. HEDEFİMİZ HANGİ SİYASİ GÖRÜŞTE OLURSA OLSUN YÜREĞİNDE BİR ZERRE DAHİ OLSUN VATAN SEVGİSİ OLAN BÜTÜN VATANDAŞLARIMIZLA AYNI DUYGU VE DÜŞÜNCE ETRAFINDA BİRLEŞMEK OLMALIDIR BU YOL SENTEZ SAÇMALIĞI DEĞİL ATATÜRK YOLUDUR.

BÜYÜK ÖNDER ATATÜRK'ÜN TÜRK GENÇLİĞİNE HİTABINI REHBER EDİNEREK CUMHURİYETİMİZİ VATANIMIZI BAYRAĞIMIZI TÜRKLÜĞÜMÜZÜ KORUMALIYIZ.

BIRAKALIM BU SENTEZ SAÇMALIĞINI.. GÜMBÜR GÜMBÜR "TÜRKÜZ" DİYE HAYKIRALIM. BİR DAHA BİR DAHA BİR DAHA HAYKIRALIM Ortadoğu Gaz.Eylül 1995

Siyasal İslam Fikri Kimin ?

Değerli Arkadaşlarım Siyasi İslamcılık-Siyasi ümmetçilik Osmanlı döneminde de kabul görmemiştir. Bu sözde İslamcılık başlı başına bir projedir.

Bu proje İngiliz istihbarat birimleri tarafından Mİ6 Kıbrısta üretilmiş 1900'lerde pazarlanmış daha sonra ABD bu projeyi üstlenmiştir.

Siyasi Ümmetçiliğin en önemli hedefi Milliyet duygusunu -Türklük şuurunu- yok etmektir. İslamcılık adı altında etnik parçalanmadır.

Said-i Kürdi ve onun izinden gidenler başından itibaren önce İngiliz 60'lardan sonra ise ABD projesinin figüranlarıdır.

Ortadoğu'daki Yazılar

Ortadoğu'daki yazıdan sonra Özellikle Refah Partisi kanadından çok tepki geldi Yazılarıma üç gün Ara verdiler .



Gazetinin Sahibi Zeki Saraçoğlu aradı Alparslan Türkeş'in 

"Neden yazmadığımı" 

sorduğunu benim şikayet edip etmediğimi sordu.

"Ben aramadım "

dedim. Zeki bey Bana:

 "Alparslan Türkeş yazını çok beğenmiş aynı yönde yazabilirse çok faydalı olur dedi"  

Alparslan Türkeş bütün yazılarımı destekledi gazete çıkardığımda da Atatürkçü manşetlerin çoğunu onunla birlikte yazdık.

Bu gün Siyasi Ümmetçiliği Alparslan Türkeş'e maledenler onun son dönemde yaptığı Atatürkçü mücadeleden habersiz olanlardır.
Siyasal İslam Davası Reviewed by Türk Asya on Cuma, Haziran 20, 2014 Rating: 5

Hiç yorum yok:

Türk Asya - Asian Turkish, Тюрки России © 2014|Bazı Hakları Saklıdır.
>5846 Numaralı Kanun Gereği Gizlilik ve Kullanım Şartlarını Okuyunuz.|Künye

İletişim Formu

Ad

E-posta *

Mesaj *

Blogger tarafından desteklenmektedir.